maandag 12 oktober 2009

Terug

Vandaag ben ik teruggekeerd van een korte vakantie op de Veluwe en ik kon het niet laten om in Putten langs te gaan. Ten eerste moest ik bandjes hebben want de siliconen bandjes van Slotit doen het op mijn baan fantastisch. Dus alle auto's krijgen siliconen schoeisel.
Ten tweede wilde ik mijn groep JGTC auto's uitbreiden met een Nissan.
En dit is hem dus geworden:


Ik heb weer voor een Scalextric auto gekozen omdat ik de afwerking van deze auto's buitengewoon goed vindt en omdat ze het op een thuisbaan goed doen.
Als experiment heb ik ook nog een Mclaren White kit van Slotit gekocht en hoe die er uit gaat sinds volgt wel in mijn volgende berichten.

1 opmerking:

  1. Scalextric maakt inderdaad mooie auto's.
    Ik denk dat je over die Mclaren meer dan tevreden zal zijn.
    Er gaat bijna niks boven Slotit!

    BeantwoordenVerwijderen