donderdag 22 oktober 2009

McLaren F1

De McLaren F1 is na een aantal dagen intensief spuiten schilderen en plakken klaar en dit is hem dan geworden:





Ik moet wel toegeven dat het bewerken van een 1/32 model toch wel iets anders is als de 1/24 modellen die ik normaal maak. Het is allemaal wel erg klein. Maar met het resultaat ben ik wel tevreden. Morgen gaat hij waarschijnlijk voor het eerst een test rondje maken op OPZOLDERING en dan zullen we eens zien of het ronderecord weer in gevaar komt.

2 opmerkingen:

  1. Als ik het goed zie - overigens laat ik beginnen met je een enorm compliment te geven voor het eindresultaat - heb je een aantal keren af moeten plakken om de vlakken een andere kleur te geven dan de carrosserie. Of heb je zo'n vaste hand?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eerst de gehele auto zilvergrijs gespoten. Daarna alles afgeplakt en met blauw aan de gang.
    Dit verliep niet geheel naar wens omdat er hier en daar toch blauw kwam op plaatsen waar het niet hoorde. Toen heb ik maar de kwast zilvergrijs ter hand genomen en heb het hele zilvergrijze deel opnieuw met de hand gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen