dinsdag 22 september 2009

Eerste deel hoofdrace + Baanrecord

Tijdens het eerste deel van de Hoofdrace in het GT kampioenschap is het baanrecord verpulverd. Door het slechte resultaat van de Toyota ben ik een beetje gaan tunen. Ik heb de bij de Slotit auto's meegeleverde banden (Ik denk dat het siliconen bandjes zijn) om de Scalextric auto's gelegd en het resultaat was er dan ook naar. Alle drie de auto's zijn veel beter onder controle te houden met als uitschieter de TAKATA Honda NSX. Deze ging echt als de brandweer, het baanrecord is van 4,807 naar 4,587 gegaan.
Ik ga dus nu stoppen met het met olie insmeren van bandjes en ik ga maar een zooi van die Slotit bandjes halen en daar gaan dan alle auto's mee rijden zodat ze allemaal op hetzelfde schoeisel staan en dan zullen we maar eens zien wie dan de snelste is.

Hier de resultaten van de Hoofdrace op baan 1

2 opmerkingen:

  1. PT S01 19X10 van Slotit.
    Mijn auto's rijden ook op die banden.
    Het zijn superbanden, en ze gaan best wel lang mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dit is nu informatie waar ik wat aan heb

    Muchos gracias senor

    BeantwoordenVerwijderen