zaterdag 8 oktober 2011

De elektronika werkt

Gisteren ben ik aan het solderen geslagen. Omdat de baan nu op een tafel ligt vond ik dat alle bekabeling weg gewerkt moest worden onder de tafel.

 
En zoals op deze foto te zien is, is dat gelukt.

Ik heb alle bedrading aangesloten op een 25 polige Sub D connector


Hier een foto vanonder de tafel
Ik heb twee kabels gebruikt naar de tafel toe, een voedingkabel en een signaalkabel. Dit omdat de draden voor de computer signalen nogal dun zijn. Ik heb hiervoor gewoon een stuk netwerk kabel gebruikt wat ik toch nog had liggen. 

De laatste foto is van de computer en baanvoeding trolley, deze kan zo onder de tafel geschoven worden als hij niet gebruikt wordt. ( scheelt een hoop ruimte )


Wat nog te doen?
  1.  Kabels netjes wegwerken want zoals jullie zien is het nogal een zooitje.
  2.  Power tabs maken.
  3. Slipstroken maken en aanpassen
  4. .....
De eerste tijden zijn trouwens veelbelovend. De meeste auto's rijden met magneet zo rond de 4,3 seconden, grote uitzondering hierop was de McLaren die er 3,775 seconden over deed. Wat trouwens wel een aanslag op je nekwervels is, je blijft maar draaien met je kop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten