maandag 1 augustus 2011

Eindelijk weer een berichtje

Het is wel een negatief bericht want Opzoldering houd op te bestaan. Er zit namelijk een verhuizing aan te komen en het nieuwe huis heeft geen zolder meer.

Een positief bericht is weer dat er wel weer een baan opgebouwd gaat worden maar hoe die er precies gaat uitzien weet ik nog niet. De beschikbare ruimte is wat kleiner, ongeveer 3.40 meter bij 1.20 meter dus de baanlengte zal ook wel wat korter worden. Het is de bedoeling dat de baan op een plaat komt te liggen alleen wil ik die plaat eigenlijk ook opklapbaar maken. Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik een scalextric baan op een plaat kan bevestigen. Dus als er iemand ideeën heeft dan hou ik me aanbevolen.

1 opmerking:

  1. Misschien heeft Arnaud van Obengonring wel ideeen hierover. Hij heeft/had een Scalextric Sportbaan boven zijn trappegat.

    BeantwoordenVerwijderen