vrijdag 10 juli 2009

De start lichten werken

In de afgelopen dagen (het was niet zo gek warm hier in het Noordwesten) ben ik druk bezig geweest met het spuiten van de onderdelen voor de start lichten. Toen dat klaar was kon ik vandaag gaan beginnen met solderen.


Hier nog een detail opname van de wirwar van draden en weerstanden.


Uiteindelijk moest alles nog gelijmd worden. Omdat het afdek plaatje niet helemaal meewerkte moest ik met twee componenten lijm en lijmtangen aan de gang.


Maar het resultaat werkt prima en dit alles heeft me nog geen 5 Euro gekost omdat het voornamelijk is gebouwd uit afval materiaal.

Ledjes; 4 gekocht 2€ en de rest komt uit oude apparatuur.
Weerstandjes; allemaal gekocht, kosten 1,50€
Plug; gekocht 1,40€

Lol die ik eraan gehad heb om dit te doen; Onbetaalbaar

Het resultaat

1 opmerking:

  1. Ziet er wel mooi uit, mijn startopstelling moet weer herbouwd worden want na de aanschaf van vrachtauto's blijk hij net te laag.
    En zo blijf je bezig.

    BeantwoordenVerwijderen