In dezelfde week dat ik de eerder genoemde Mercedes had gekocht ben ik nogmaals naar Putten geweest. Als rechtgeaarde Groep C freak moest ik natuurlijk ook een Porsche hebben. Het is de Porsche 962C met de Hydro Aluminium sponsoring geworden. Vooral omdat hierin ook een Nederlander reed.
Het enige wat aan dit model moest gebeuren was dat de draden wat strakker naar achteren moesten worden gelegd omdat ze tegen het chassis aan liepen verder is ook dit weer een fantastisch model om te zien en om mee te rijden.
Team Roakeldais
-
Deze blog zou in eerste instantie “Autoloze Zondag” genoemd worden om 3
redenen.
- Dit hele weekend heb ik geen auto tot mijn beschikking.
- Dit z...
1 week geleden
Een gekend probleem, die motordraden die de kap raken bij de Groep C wagens.
BeantwoordenVerwijderenIk heb dat zo opgelost, strip een halve cm meer af, en leg de (blote) kabels mooi in een hoek van 90°
http://i113.photobucket.com/albums/n214/gordini72/P1020559.jpg
Zo zullen de schoentjes altijd mooi gecentreerd worden.
Greetz Gordini
Ik smeer de binnenkant van de kap in met siliconenvet (kranen vet van de G...., dat zag zeg ik). Dat helpt ook prima.
BeantwoordenVerwijderenIk weet niet welke Nederlander je bedoelt? In iedergeval wel een Nederlandse naam. Het is echter Harald Huysman en dat is een Noor. Misschien wel oorspronkelijk van Nederlandse komaf.
BeantwoordenVerwijderenVolgens racingsportscar.com is Harald Huysman zelfs een Belg. Maar dat kan met startlicentie te maken hebben.
Je hebt gelijk
BeantwoordenVerwijderenIk ben om de tuin geleidt door Slotit, zij hebben namelijk een Nederlandse vlag geplaatst bij de naam H Huysman. Als je op de foto klikt krijg je een vergroting en daar kun je dit goed zien